Monday, December 26, 2011

Amir Rahimie, Analisis Terperinci Peribadi Berdasarkan Tarikh Lahir

Amir Rahimie, 

Sebagai rekod, maklumat anda telah dimasukkan ke laman web kami (Rahsia-Tarikh-Lahir.Com) bagi tujuan analisis peribadi oleh individu (mungkin anda sendiri) melalui IP: 203.82.92.82 pada 09:05, 27 Dec, 2011.

MAKLUMAT YANG DIBERIKAN
################################

NAMA             : Amir Rahimie

TARIKH LAHIR     : 27 - 7 - 1997

JANTINA         : Lelaki

KETINGGIAN        : 168 cm

BERAT BADAN    : 55 Kg


ANALISIS UMUM
################################

NO. PERIBADI    : 6

ELEMEN         : Logam

CIRI UTAMA     : Wang

SINOPSIS         : Disukai kerana kekayaan, namun ego dan mahu menguasai.

TAFSIRAN UMUM  : Kawal wang, citarasa mewah, berdikari, menguasai.

WARNA SESUAI     : Kuning, perak dan putih.

STATUS BMI     : 19 => Normal (mempunyai berat badan yang ideal). Kekalkan gaya hidup yang sihat melalui pemakanan yang sihat dan seimbang serta bersenam sekurang-kurangnya 3 kali seminggu. 

PENYAKIT UMUM     : Masalah pernafasan, paru-paru, asma, alahan kulit.


PERINCIAN ANALISIS PERIBADI
################################
- Anda akan membelanjakan wang untuk menghiburkan orang berpengaruh, belanja atau tolong kawan dengan duit. Pelaburan yang tiada pulangan, sibuk ke sana sini untuk kehidupan. Wang dibelanjakan dengan bijaksana, kedekut. Wang dibelanjakan dengan perancangan yang berhati-hati, labur untuk pendidikan. Pelaburan akan berjaya. 

Terlalu mudah mempercayai orang, mudah ditipu. Mudah belanja orang, mudah kasihan orang.  Suka bergerak sana sini, tidak suka duduk satu tempat. Terlibat dalam aliran wang, mudah terlibat dalam rasuah. Bergaul dengan orang kenamaan/VIP, mudah mendapat kepercayaan orang atasan. Duit banyak dihabiskan untuk belanja orang atasan/kenamaan. Mudah disabotaj dan mensabotaj. Suka berniaga dan mudah untung. Memiliki gerak hati, ilham, firasat dan muslihat.


PERINCIAN ANALISIS KERJAYA
################################
(KERJAYA SESUAI)
Firma perundangan, bank, institusi kewangan, pajak gadai, pejabat kerajaan, senjata, memburu, lawan pedang, peralatan senaman, industri automotif, perkakasan elektrik, tenaga kerja industri kewangan, agen bursa saham, penguatkuasa, polis, pusat sains dan penyelidikan, alat jentera, pengangkutan, kejuruteraan, perlombongan, barang kemas, pengawal keselamatan.

(KERJAYA TERBAIK)
Perabut, kertas, pendidikan, perpustakaan, pertukangan, pakaian, kebudayaan manusia, buku, studio rekaan, fabrik, penanaman, perladangan, hortikultur, perkebunan, perhutanan, kilang papan, perubatan, hospital, keagamaan, pelukis, doktor, ahli farmasi, guru, profesor, penerbit, pegawai perhubungan, pentadbir pejabat.

No comments:

Post a Comment